2014. december 22., hétfő

Beszámoló - Írisz ház díj 2014 // Premiul Casa Iris reportaj

Nyertesek:  Premiatii:


Az elsö díjban részesültek:
Premiul intai au obtinut:


 BULAI ELENA

"Am apreciat mult forma deosebit de ingrijita a lucrarilor si technicile vesele si colorate. Din toate lucrarile tale straluceste bucurie.Iti dorim mult succes mai departe si asteptam lucrarile si anul viitor!"


és si

PETZ JÓZSEF

"A képek eredetisége, a színek bátor felvitele a vászonra, a kompozíció dinamikája, a kontrasztok használata mind mind érett müvészre vallanak. Kívánunk további szép munkát és jövöre is várjuk a munkákat!"


Harmadik díjban részesült:
Premiul trei a obtinut:

TATAR LILIANA

"Te felicitam cu lucrarile tale frumoase, finisate cu multa atentie. Am apreciat compozitiile lucrarilor, si seriozitatea cu care ai tratat temele concursului.
Iti dorim mult succes mai departe si asteptam lucrarile si anul viitor!"


Különdíjban részesült: 
Premiu special a obtinut:

ADAM GHEORGHE

"Sunteti un artist foarte talentat si matur. Lucrarile dv sunt adevarate bijuterii. Va dorim mult success si va asteptam si anul viitor!"

Ezuton köszönjük minden pályázónak a részvételt, kívánunk további szép munkát és kiváncsian várjuk jövöre is a pályázatokat! Isten áldjon Benneteket!

Dorim sa felicitam pe toti participantii la concurs si va dorim spor la munca sa va asteptam lucrarile si anul viitor! Dumnezeu sa va binecuvinteze!

Makkai Péter lp. köszönti az egybegyülteket
Makkai Péter preot saluta publicul

Kopacz Attila igazgató köszöntése
Introducerea directorului Kopacz Attila















Forró Ágnes beszéde
Prelegere Forró Ágnes






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése