2013. február 10., vasárnap

Stiri - Ianuarie 2013




Anul 2013 l-am început cu tabăra de iarnă deja tradiţională, petrecută la  Şugaş Băi împreună cu 26 de tineri cu dizabilităţi şi 5 conducătoare de grup. Ne-am dat cu sania, ne-am scăldat şi am stat la saună în centrul de recreare, am participat la jocuri comunitare şi la activităţi libere. Cu toţii ne-am întors îmbogăţiţi cu multe impresii şi amintiri.
Din începutul lunii ianuarie am încheiat un parteneriat cu Primăria Municipiului Sf. Gheorghe, în cadrul căruia am adoptat familia Bartók. Pe fotografia alăturată familia deja locuieşte în noul lor apartament chiriat. Tatăl a început anul în atelierul de tîmplărie a Fundaţiei, iar copiii au fost primiţi in grădiniţa de la Casa Rotary. Primăria a decis să închidă căminul social “Sing-sing” iar rezolvarea locuinţelor familiilor de la cămin va face în parteneriat cu organizaţiile sociale din oraş. Am aceptat aceasta sarcină cu multă bucurie.
_______________________________________________________________________

Între 21-24. ianuarie două colege au participat la un worshop în Polonia. Proiectul de transfer de inovare Leonardo da Vinci început în octombrie 2012 cu coordonarea organizaţiei Diakonisches Werk Gladbeck-Bottrop-Dorsten – Arbeit und Bildung este aşa zis continuarea proiectului de Mobilitate LdV, derulat în ultimii doi ani. Scopul proiectului actual este prin coordonarea sistemelor de formare profesională pentru adulţi din ţările partenere adaptarea, transferul şi diseminarea unui concept de formare modulară pentru personalul îngrijitor în serviciile de tip ambulatoriu şi rezidenţial a persoanelor tinere cu dizabilităţi. În parteneriat participăm cu trei organizaţii germane şi o organizaţie poloneză.
______________________________________________________________________________


Premiatul concuruslui Outsider Art 2012 a fost invitată la expoziţia de grup face to face la Galeria Herenplaats din Olanda. Gudor Mátyás participă cu trei portrete la această manifestare din Olanda. Îl felicităm din suflet şi sîntem foarte mîndri de el!


Dumnezeu să vă binecuvînteze în acest an nou!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése